Правила

Команда

Команда має складатися з 3-5 студентів. У команді повинні бути люди з такими ролями: розробники серверної й клієнтської частини, QA фахівець, UІ\UX фахівець і лідер команди. Команда крос-функціональна, що означає, що один студент може суміщати більш ніж одну роль одночасно й команда є повністю укомплектованою для виконання завдання. Наприклад, лідер команди може бути одночасно розробником або розробник серверної частини, може бути також QA фахівцем. Також одна роль може бути розділена між кількома студентами. Команда самостійно вирішує, які люди відповідають за який напрямок залежно від своїх навичок і вимог продукту.

Ролі

Розробник серверної частини - відповідає за розробку сервера й бази даних. Стек технологій: ASP.NET, node.js, python (django) або інші.

QA фахівець - відповідає за якість і надійність системи й відсутність у ній критичних помилок. Перевіряє різні сценарії використання системи.

UІ\UX фахівець - відповідає за дизайн і зручність користувацького інтерфейсу.

Лідер команди - відповідає за координування роботи й комунікації усередині команди, планування, пріоритезацію й розподіл завдань на спринт, робить демонстрацію системи.

Система керування проектом

У якості системи для керування проектом рекомендується використовувати безкоштовний сервіс Trello, у якому необхідно створити дошку з наступними колонками: Backlog, Planned, Іn progress і Done, де розміщаються завдання команди. Над одним завданням може працювати тільки одна людина й не більш 3 днів.

Backlog - стовпчик незапланованих на спринт завдань (див. методологія);

Planned - стовпчик запланованих незавершених й не початих на спринт завдань;

Іn progress- стовпчик завдань, над якими зараз ведеться робота;

Done - стовпчик завдань, що виконані.